Monday, September 14, 2009

Iktikaf Ramadhan

Salam,pada 21-23 Ramadhan (spt dlm rancangan prog/aktiviti saya) saya telah menyertai Program Iktikaf Ramadhan di Masjid Putrajaya (Masjid Putra). Saya telah sampai pada Jumaat malam Sabtu (21 Ramadhan/11 Sept) pada pukul 11.15malam di masjid tersebut. Kemudian bersiap-siap dan terus lena iktikaf di sana. Pada kiraan saya ramai juga remaja-remaja,muda-mudi,kanak-kanak dan orang tua yang menyertai iktikaf ini.

Gambar-gambar akan menyusul nanti


Saya pulang ke rumah setelah 2 malam iktikaf di masjid ini dan seterusnya menyambung iktikaf di tempat saya pula.

Wassalam

No comments:

Hak cipta terpelihara. Setiap artikel yang tersiar di blog ini dihasilkan untuk tujuan pendidikan dan bersifat non-komersil. Pembaca bebas menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun alamat blog ini hendaklah disertakan bersama untuk memudahkan proses rujukan. Tajuk-tajuk yang dikupas lebih kepada masalah-masalah / persoalan-persoalan asas tentang Islam (persoalan paling asas dengan menggunakan logik akal (berpandukan bidang agama,akauntan,ekonomi,doktor,kejuruteraan,undang-undang & IT yang penulis pelajari sikit setiap bidang) dan ayat Quran/Hadith),adab adat budaya warisan kita,perkara-perkara dunia&pengalaman kisah hidup penulis. Perhatian! Penulis hanya orang biasa & bukannya Ustaz

Diharap pengunjung dapat meninggalkan tanda lawatan anda di shoutbox ya